Twitter a anunțat că începe să ofere creatorilor de conținut video o parte din încasările din publicitate, într-o încercare de a concura și mai bine cu YouTube și Facebook în ceea ce privește numărul de utilizatori și atractivitatea platformei virtuale.
În mesajul publicat pe blogul oficial, reprezentanții Twitter au anunțat că intenționează să extindă programul numit Amplify, care a fost până recent propus doar unor media selecte, precum Buzzfeed și Time, și care este acum deschis tuturor creatorilor de clipuri video care au astfel ocazia să-și valorifice conținutul încărcat.
Utilizatorii pot alege să introducă reclame în clipurile lor, acestea fiind difuzate la începutul producțiilor propriu-zise, iar sumele încasate din publicitate urmează să fie împărțite între creatori și rețeaua socială. Twitter nu a oferit informații cu privire la modalitatea exactă în care se va face acest lucru afirmând doar că propunerea cu care vine este una dintre cele mai bune din acest sector.
Realizatorii clipurilor video care doresc să ia parte la acest program nu vor fi obligați să își publice creațiile numai pe Twitter.
Twitter se află sub o presiune din ce în ce mai mare din partea investitorilor de a-și îmbunătăți atractivitatea și de a-și lărgi audiența care stagnează de mai multe trimestre — la finalul lunii iunie, rețeaua socială avea 313 milioane de abonați, cu numai 3 milioane mai mult decât în trimestrul anterior.