Camera de Comerț, Industrie și Agricultură Timiș în calitate de beneficiar și Camera de Comert și Industrie a Județului Hunedoara partener, în perioada 01.10.2024 – 31.03.2027, implementează proiectului ” #Skills4Future: Dezvoltarea Competențelor Digitale, Durabile și Antreprenoriale în era tehnologiei”, ID 311110, proiect cofinanțat din Fondul Social European Plus prin Programul Educație și Ocupare 2021- 2027, Prioritatea P9. Consolidarea participării populației în procesul de învățare pe tot parcursul vieții pentru facilitarea tranzițiilor și a mobilității, Operațiunea Implementarea programului „Ține pasul”.
Valoarea nerambursabilă: 4.963.214,13 lei, din care 4.218.732,01 lei din partea FSE+ și 744.482,12 lei din bugetul național.
Scopul proiectului este de a promova învățarea pe tot parcursul vieții și de a oferi oportunități flexibile de actualizare a competențelor și de calificare pentru angajați din Regiunea Vest a României. Prin acest proiect, se urmărește creșterea nivelului de calificare al angajaților, îmbunătățirea competențelor digitale, dezvoltarea abilităților de dezvoltare durabilă și stimularea spiritului antreprenorial în rândul acestora.
În calitate de lider de parteneriat al Proiectului “#Skills4Future: Dezvoltarea Competențelor Digitale, Durabile și Antreprenoriale în era tehnologiei”, CCIA Timiș oferă pe parcursul anului 2025 o serie de cursuri care vizează actualizarea competențelor și recalificarea angajaților, în principal a competențelor antreprenoriale și digitale, printr-o mai bună anticipare a schimbării și cerințelor bazate pe nevoile pieței muncii cât și prin facilitarea tranzițiilor profesionale și promovarea mobilității profesionale.
Condiții de eligibilitate și înscriere:
Vârsta cuprinsă între 18 și 65 ani
Angajați cu contract individual de muncă, cu normă întreagă sau cu timp parțial, în întreprinderi publice și private
Domiciliul/reședința în Regiunea Vest, în județele Timiș, Arad, Caraș-Severin, Hunedoara
!!! Persoanele care ocupă poziții de management și au calitatea de administrator / reprezentant legal într-o întreprindere publică sau privată nu sunt eligibile.
Munca Orientată spre calitate
Cunoașterea standardelor și metodelor de management al calității
Capacitatea de a evalua și monitoriza calitatea în cadrul organizației
Abilitatea de a identifica și rezolva probleme legate de calitate
Competențele de comunicare și colaborare eficientă cu echipa
Capacitatea de a implementa și susține schimbări în vederea îmbunătățirii calității
Capacitatea de a pregăti și derula audituri interne de calitate
Abilitatea de a gestiona documentația și evidența necesară managementului calității
Îmbunătățirea continuă a proceselor
Capacitatea de a identifica, analiza și îmbunătăți procesele existente într-o organizație sau într-un sistem de producție în mod constant și sistematic
Utilizarea diferitelor instrumente și tehnici de evaluare și analiză a proceselor
Utilizare diagrame de flux, analiza valorii adăugate, analiza cauzelor fundamentale
Abilități de comunicare și colaborare eficientă cu membrii echipei de lucru
Atitudine orientată către rezultate
Capacitatea de a lua decizii și de a rezolva probleme Marketing Digital
Concepte cheie în marketing-ul digital
Planificarea strategiei de marketing digital
Opțiuni de prezență web
Considerații website (Structura/Design-ul/Conținutul/Promovarea unui website)
Optimizare pentru motoare de căutare (SEO)
Utilizarea platformele de Social Media și crearea de campanii de marketing în Social Media
Gestionarea rețelelor sociale
Publicitate online
E-mail marketing
Utilizarea analizelor web/e-mail marketing/publicitate online
Utilizarea statisticilor Social Media
Utilizarea instrumentelor necesare în activitatea de marketing
Dezvoltare sustenabilă
Cunoașterea conceptelor și principiilor dezvoltării durabile
Evaluarea impactului asupra mediului și societății
Dezvoltarea și implementarea politicilor de dezvoltare sustenabilă
Integrarea durabilității în sectorul privat
Colaborarea și comunicarea în domeniul dezvoltării sustenabile
Gestionarea proiectelor de dezvoltare sustenabilă
Manager de Proiect
Planificarea și organizarea proiectului
Abilități de comunicare
Capacitatea de a construi și coordona echipe
Gestionarea timpului și a resurselor
Gestionarea riscului
Abilități analitice și de rezolvare a problemelor
Abilități de leadership
Programele de formare profesională au un număr total de 80 ore: 40 de ore partea teoretică, 40 de ore partea practică
În cadrul proiectului se oferă accesul pe PLATFORMA DE E-LEARNING în vederea dobândirii de competențe verzi și de dezvoltare durabilă și competențe digitale.
Condiții de participare:
Prezența la cursuri de minim 75%
Înscriere pe platforma e-learning
Selecția cursanților se face pe principiul „primul venit primul servit” și are la bază respectarea principiului egalității de șanse și al non-discriminării.
Înscrierile se fac prin completarea Formularului de participare individual (Anexa 9) disponibil la adresa:
https://www.cciat.ro/dwldcciat.php?a=XEY1GBZW5QCJHUTPV86F93DR2&b=20250117152559161737120359
După completare, formularul se transmite pe e-mail: vlad.oniga@cciat.ro.
Informații detaliate despre proiect și modalitatea de înscriere sunt disponibile pe site-ul CCIAT la adresa:
https://www.cciat.ro/cciat__Skills4Future__Dezvoltarea_Competentelor_Digitale_Durabile_si_Antreprenoriale_in_era_tehnologieiID_311110