Direcția de Evidență a Persoanelor Timișoara va avea program special cu ocazia celui de-al doilea tur al alegerilor prezidențiale, pentru a asigura preluarea rapidă a cererilor și eliberarea documentelor de identitate necesare exercitării dreptului de vot.
Astfel, în zilele de 7 și 8 decembrie 2024, programul de lucru va fi următorul:
Sâmbătă, 7 decembrie: 08:00 – 16:00
Duminică, 8 decembrie: 07:00 – 21:00
În acest interval, cetățenii pot depune cereri pentru emiterea actelor de identitate și pot ridica documentele conform următorului calendar:
Data depunerii cererilor la ghișeu: Data eliberării:
02.12.2024 … 04.12.2024
03.12.2024 … 05.12.2024
04.12.2024 … 06.12.2024
05.12.2024 … 07.12.2024
06.12.2024 … 07.12.2024
08.12.2024 … 08.12.2024
În contextul primului tur al alegerilor prezidențiale, Direcția de Evidență a Persoanelor a eliberat sâmbătă, 23 noiembrie, 167 de acte de identitate și a preluat 60 de cereri. Duminică, 24 noiembrie, au fost eliberate 224 de acte de identitate și preluate 38 de cereri.
Informații suplimentare pot fi obținute la sediul Direcției de Evidență a Persoanelor, bulevardul Mihai Eminescu nr 15, la numărul 0256.969, tastele 1-5-1 sau prin email la evpers@primariatm.ro .