Printre propunerile cuprinse în „Turul Instagramabil al orașului Timișoara” se numără clădirile din Piața Unirii, Bastionul Theresia, Muzeul Consumatorului Comunist sau Muzeul Apei.
Organizația de Management al Destinației Timișoara a lansat „Turul Instagramabil al orașului Timișoara”, care prezintă 40 de obiective turistice din municipiu și împrejurimi.
„Turul Instagramabil al orașului Timișoara” include trei trasee cu obiective esențiale, colțuri mai puțin cunoscute și locuri ce merită pozate și filmate.
Colecția de obiective a fost creată în colaborare cu două nume importante din comunitatea Instagram timișoreană, respectiv Roxana Puriș și Alexandra Pîrv.
“Este modul nostru de a ține pasul cu vremurile, vremuri în care partea vizuală e din ce în ce mai important, în care social media are o importanță din ce în ce mai mare. Mă feresc să folosesc sintagma <tinerii din ziua de azi>, dar tinerii încep să-și aleagă destinațiile de călătorie, bazându-se mult pe imagini pe care le găsesc în online. Turul acesta este și un produs, este un produs turistic nou, dar în același timp și o invitație către timișoreni să se plimbe prin oraș, să îl vadă cu alți ochi”, spune managerul proiectului, Laura Baldovici.
Traseele cuprinse în „Turul Instagramabil al orașului Timișoara” sunt disponibile pe pagina de promovare turistică a orașului.