De-a lungul ultimilor 10 ani, în cadrul programelor proprii de responsabilitate socială, Smithfield România a investit resurse și a încurajat elevii din comunitățile în care are puncte de lucru să adopte obiceiuri alimentare sănătoase și un mod de viață echilibrat. Smithfield România este un promotor constant al educației pentru o alimentație sănătoasă, organizând workshop-uri în format fizic, dar și online (pe durata pandemiei), aducând invitați speciali și voluntari care să dea mai departe informații valoroase.
Și în acest an, voluntarii Smithfield România au organizat un nou workshop pentru educație alimentară în beneficiul a 43 de elevi ai Școlii Gimnaziale Parța, din clasele a III-a si a IV-a. Elevii au explorat regulile fundamentale ale unei diete sănătoase, rolul unei alimentații echilibrate în dezvoltarea armonioasă a copiilor și adulților și cum să evite risipa alimentară. Pentru a-și însuși mai ușor cunoștințele, cursul a fost urmat de o aplicație practică.
Pentru al treilea an consecutiv, programul organizat de Smithfield România a fost susținut de Carrefour, în cadrul parteneriatului „Pactul pentru Tranziția Alimentară”, inițiat de retailerul francez. În cadrul acestui parteneriat, toți elevii beneficiari au primit cadou pachete cu gustări potrivite pentru o dietă echilibrată.
„De 10 ani, ne-am respectat angajamentul de a contribui la educația elevilor, pentru comunități mai sănătoase! Sărbătorim acest moment aniversar cu recunoștință pentru toate comunitățile care au primit cu deschidere inițiativa noastră!” a declarat Cristina Bodea, Director Sustenabilitate, Smithfield România.
„Pentru al treilea an consecutiv, sprijinim proiectul partenerului nostru, Smithfield România, în cadrul Pactului pentru Tranziția Alimentară. Această colaborare reflectă angajamentul nostru de a promova alimentația sănătoasă și sustenabilă. Acesta este un exemplu concret al modului în care lucrăm alături de partenerii noștri, pentru a transforma aceste angajamente comune în acțiuni care să aducă beneficii reale comunității. Continuăm să contribuim la închegarea unei comunități mai sănătoase prin intermediul alimentației, alături de parteneri care împărtășesc aceeași viziune.” A adăugat Alina Gamauf, Membru în Comitetul Executiv Carrefour România.
În calitate de lider în industria alimentară și producția sustenabilă de carne de porc, Smithfield România consideră că responsabilitatea socială este un punct central al misiunii noastre de a oferi „Hrană bună. În mod responsabil”. Suntem dedicați dezvoltării comunităților în care operăm, și, prin intermediul a peste 13 programe de responsabilitate socială, ne angajăm să facem o diferență pozitivă în lumea înconjurătoare.
Parteneriatul cu Carrefour România în cadrul „Pactului pentru Tranziția Alimentară” evidențiază angajamentul comun de a încuraja adoptarea unei alimentații echilibrate, contribuind astfel la un viitor mai sănătos pentru toți membrii societății.
*Despre Ziua Internațională a Alimentației
Adunarea Generală ONU a decis, în 1980, marcarea Zilei Mondiale a Alimentației, considerând că „alimentația este o nevoie fundamentală a omului și o condiție necesară supraviețuirii și prosperității ființei umane”. Astfel, în fiecare an, în 16 octombrie, Organizația Națiunilor Unite pentru Alimentație și Agricultură (FAO) sărbătorește Ziua Mondială a Alimentației. Această zi este sărbătorită în prezent în peste 150 de țări.
**Despre Smithfield România – „Hrană bună. În mod responsabil.”
Smithfield România este lider de piață în domeniul creșterii animalelor și cel mai mare producător de carne de porc din România. Misiunea companiei este aceea de a contribui cu succes la revitalizarea pieței cărnii de porc din România și de a oferi clienților și consumatorilor o gamă largă de produse sigure și calitative, sub brand-urile Comtim si Elit. Compania crede în performanța responsabilă și alege principii etice pentru modul în care se dezvoltă: cu respect față de viitor, de angajați, de resursele naturale. Pentru o dezvoltare sustenabilă, Smithfield România își desfășoară activitatea pe baza a 7 piloni: Bunăstare animală, Mediu înconjurător, Sănătate și stare de bine, Sănătatea și securitatea angajaților, Diversitate, echitate și incluziune, Calitate și siguranță alimentară și Sprijin comunități.
Pentru informaţii suplimentare:
Ban Ban – Coordonator Sustenabilitate Smithfield România – E-mail: bban@smithfield.ro
***Despre Carrefour România
Carrefour România oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături în siguranță: direct în cele peste 410 de magazine din țară, unde, cu aplicația Carrefour și casele de marcat Self Service, sesiunea de shopping devine rapidă și ușoară sau prin serviciile de online shopping cu livrare acasă sau Click & Collect: www.carrefour.ro și platformele BRINGO și Glovo, disponibile gratuit în Google Play și App Store.
Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate: Cooperativa Agricolă Vărăști, prima de acest gen fondată de retailer în România, Deschidem Vinul Românesc și Creștem România BIO, în cadrul căreia a introdus în premieră în România, eticheta “în conversie la bio”. Totodată, a lansat programul Act For Good, care transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social: prin fiecare sesiune de shopping și nu numai, utilizatorii primesc puncte Act For Good, prin care pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate.
Carrefour România operează în România prin patru entități juridice: Carrefour S.A., Artima S.A., Columbus Operațional SRL și Supeco Investment SRL.