Primăria Municipiului Timișoara dorește să ocupe o parte din posturile vacante din organigramă, iar profesioniștii dornici să preia un post de conducere pentru a-și aduce contribuția la creșterea calității vieții în Timișoara sunt invitați să participe.
Cele trei posturi de conducere scoase la concurs sunt:
Director general la Direcția Generală de Investiții si Mentenanță
Director executiv la Direcția Relații Comunitare
Șef serviciu la Serviciul Amenajare Peisagistică, Biodiversitate și Ape
Candidații interesați vor trece prin etapa de selecție a dosarelor de înscriere, de evaluare a competențelor în domeniul tehnologiei informației IT și a celor lingvistice, urmate de proba scrisă și de interviu.
Termenul de depunere al dosarelor este 6 iunie 2023. Dosarele de concurs se depun la sediul Primăriei Municipiului Timișoara, din bulevardul C.D.Loga nr.1, parter, camera 8.
Data de desfășurare a probei scrise este 16 iunie 2023, ora 11:00, la sediul instituției.
Toate detaliile concursurilor le găsiți în link-urile de mai sus, aferente fiecărui post în parte.