„Spune povestea ta de după mască”. Campania voluntarilor din cadrul Asociației Timișoara – Capitală Europeană a Culturii

75

Voluntarii din cadrul Asociației Timișoara – Capitală Europeană a Culturii lansează campania „Spune povestea ta de după mască”, o serie de interviuri realizate cu oamenii de cultură care au reușit să se adapteze acestui an dificil, și chiar să devină un exemplu pentru cei din jur.

În contextul pandemiei cu COVID-19, întreaga comunitate a trecut prin schimbări și încercări cu un impact considerabil asupra vieții cotidiene, întreaga umanitate confruntându-se cu probleme de ordin economic, psihologic și social. Cu toate acestea, ceea ce ne ajută să mergem mai departe este sentimentul apartenenței care se bazează pe solidaritate socială și nevoia de a fi împreună în momente dificile, de a ne oferi sprijin în depășirea acestora.

Izolarea, distanțarea socială, pierderea locurilor de muncă, restricțiile dure privind călătoriile, creșterea graduală a sentimentului de anxietate, precum și creșterea cazurilor de depresie, toate acestea sunt efecte ale pandemiei care afectează acum, mai mult decât oricând, calitatea vieții. Campania ,,Spune povestea ta de după mască” a apărut din dorința de a ajuta persoanele afectate de pandemie, oferind speranță și sprijin prin povești reale. Mesajul transmis de tinerii voluntari pune în prim plan optimismul și puterea miraculoasă a cuvântului „împreună”.

Campania „Spune povestea ta de după mască” este un proiect despre solidaritate, empatie și bunătate, prin care voluntarii vor strânge poveștile personale ale unor operatori implicați în viața culturală a orașului, iar prin intermediul lor, să arate publicului cum au reușit aceștia să se adapteze și să treacă peste momentele dificile din acest an.

„Vom întreba participanții care sunt metodele lor de gestionare a stresului, îi vom ruga să ne împărtășească câteva dintre experiențele lor din timpul pandemiei și îi vom încuraja să spună povestea lor de după mască. Prin aceste povești, ne dorim ca oamenii să se simtă încurajați, să înțeleagă că nu sunt singurii care au trecut prin momente dificile și să ia cele mai potrivite decizii, pe mai departe”, a declarat Valeria Dobrojan, voluntar în cadrul campaniei.

„Această campanie ne oferă posibilitatea de a împărtăși cu privitorii poveștile reale ale participanților, în care fiecare povestitor poate descrie experiența în mod personal, așa cum o simte”, a afirmat și Adriana Ivanov, voluntar.

Campania se va desfășura în mediul online pe pagina de Facebook a Asociației Timișoara 2021, unde, săptămânal, se vor încărca clipuri video cu poveștile reale ale oamenilor din diferite domenii, precum: cultură, economie, educație.

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.