Client bătut măr de agentul de pază la ieşirea din supermarket. Soţia a intrat la cumpărături cu un bidon de suc de la un alt magazin

195

Un agent de securitate care se ocupa cu paza supermarketului Kaufland din municipiul Codlea a fost condamnat de Judecătoria Braşov pentru purtare abuzivă faţă de un client.

Magistraţii Judecătoriei Braşov au dispus condamnarea agentului la plata unei amenzi penale de 4.000 de lei, echivalentul a 200 de zile amendă, transformate în închisoare în caz de neachitare.  Decizia instanţei, care vine la trei ani de la incident, este definitivă, nefiind contestată de niciuna dintre părţi. De altfel, în timpul procesului, clientul agresat a înaintat instanţei un înscris notarial prin care informa că nu mai are nicio pretenţie faţă de inculpat.

Incidentul violent s-a petrecut pe 10 mai 2017 la supermarketul Kaufland din Codlea. Agentul de pază şi-a recunoscut vinovăţia în faţa instanţei, admiţând că a a avut o reacţie exagerată, după ce a fost indus în eroare de comportamentul colegului său de pază.  Scandalul a ajuns în atenţia poliţiştilor, după ce un martor sunat la 112, anunţând că agenţii de pază ai magazinului erau într-o altercaţie cu un client. Poliţiştii deplasaţi la faţa locului i-au descoperit pe cei doi agenţi de pază, angajaţi ai societăţii Profesional Guard SRL (între timp, agentul inculpat nu mai este angajat al acestei societăţi n.r.) şi cei doi clienţi, soţ-soţie, cu care au avut altercaţia.

Din declaraţiile persoanelor prezente a rezultat că cei doi soţi au efectuat mai multe cumpărături din magazinul Kaufland şi, după ce au achitat contravaloarea produselor de aproximativ 350 lei, se îndreptau cu coşul şi produsele către ieşirea din magazin.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.