CJ Timiș caută organizator de evenimente, cu 126.000 de lei

167

Consiliul Județean Timiș caută un organizator de evenimente pentru a pune în scenă un nou proiect cultural. A fost lansată o licitație pentru punerea la punct a manifestării ”75 de ani de la sfârşitul celui de Al Doilea Război Mondial – expoziție temporară tematică și reconstituire a celui de Al Doilea Război Mondial.” Valoarea contractului este de 126.000.

Desfășurarea spectacolului de reconstituire istorică va avea loc în data de 2 septembrie 2020. ”Muzeul Național al Banatului propune un eveniment special care să amintească de eroii Timișoarei din cel de-Al Doilea Război Mondial. Bătălia pentru Timișoara din septembrie 1944, când trupele române conduse de col. Ioan Enescu au apărat orașul în fața unor puternice atacuri germane, vor fi reconstituite de specialiști în reconstituire istorică, iar spectacolele speciale tematice vor anima curtea bastionului Theresia. În data de 1 septembrie, trupele participante vor sosi la Timișoara. În data de 2 septembrie, se vor monta taberele militare în curtea bastionului”, aflăm din documentele ce însoțesc licitația.

În aceeași zi va avea loc evenimentul propriu-zis, prin: parada militară a participanților, însoțiți de fanfară, vor fi prezentate echipamente și uniforme ale ostașilor români și inamici, tehnici de luptă, se va face reconstituirea a cel puțin o bătălie, ateliere interactive, dueluri (reconstituire) și spectacole pirotehnice și muzică live (muzica anilor de război). Organizatorul evenimentului are multe sarcini.

Trebuie să încheie acorduri cu asociații de reconstituire istorică, să asigure transportul pentru 25 de persoane – artiști și staff tehnic; să asigure cazarea lor, 2 nopți, în zona central a orașului și două mese în fiecare zi. Și promovarea intră tot în sarcina organizatorului.

”Furnizorul va asigura servicii de promovare a evenimentului cultural prin realizarea de materiale promoționale specifice: o producție video (filmare, editare și montaj video); o producție foto (fotografii, editare foto); o publicitate (afișe, pliante, invitații, grafică, promovare mass media și afișaj stradal). – Achiziționarea unui nr. de 32 panouri pentru expoziţie cu dimensiunea de 150x270cm/panou şi print autocolant colantat pe fiecare panou; – montaj 32 panouri expoziţionale cu dimensiunea de 150x270cm/panou ; – personalizare intrare în expoziţie (colantare acces scări mansardă) şi execuţia 1 panou de 150x170cm, la scara de acces în muzeu ; – print 75 afişe expoziţie (format 50×70 cm, hârtie 150gr, print latex); – print 200 invitaţii expoziţie, hârtie de 250 gmp, format 21×10 cm, print faţă/verso; – personalizare masa de intrare în expoziţie ( expodesk ) – servicii organizare eveniment pentru vernisaj expoziţie (tip catering), pentru 60 persoane – achiziţionare 2 bucăţi plasmă cu diagonala de aproximativ 150 cm (plasme TV pentru redarea formatelor video) pentru expoziţie – achiziţionare servicii pentru promovarea expoziţiei în mass-media scrisă şi TV”, mai aflăm de pe SEAP.

Cel mai probabil, la eveniment nu vor putea participa mai mult de 500 de persoane, iar masca de protecție și păstrarea distanței fizice vor fi reguli de urmat.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.