Mixul de retail propus de ansamblul Iulius Town a fost completat cu un nou brand, în premieră în regiunea de vest a țării. Intimissimi, liderul de piață pe segmentul de lenjerie intimă din Europa, s-a deschis la parterul Iulius Mall Timișoara, parte integrată a proiectului mixt.
Noua locație Intimissimi ocupă o suprafață de aproximativ 80 mp și reunește o varietate de articole de lenjerie intimă, atât pentru femei, cât și pentru bărbați, dar și piese vestimentare streetwear. Colecțiile sofisticate ale renumitului brand cuprind o gamă completă de piese underwear, body-uri, corsete și pijamale, dar și pantaloni, fuste și cămăși pentru un look casual. Articolele Intimissimi sunt realizate din materiale de calitate, din fibre naturale, de origine animală și vegetală, cum ar fi mătase, bumbac, lână, cașmir, in, vâscoză, dar și în combinații cu fibre sintetice, pentru un plus de elasticitate.
Intimissimi surprinde prin conceptul primitor și intim al locației, dar și prin versatilitatea, stilul și confortul care caracterizează propunerile brandului italian. Cu ocazia inaugurării, până pe 10 noiembrie 2019, clienții Intimissimi se pot bucura de 50% reducere la cea de-a doua bluză cumpărată. În magazinul din Iulius Town se desfășoară și un program de reciclare. Astfel, până pe 30 noiembrie, la fiecare cinci piese de îmbrăcăminte reciclate va fi oferit un voucher cadou, în valoare de 50 de lei. Cuponul este valabil până la finalul acestui an.
Despre Intimissimi
Brandul italian specializat în lenjerie intimă și de corp pentru femei și bărbați a fost înființat în anul 1996 de către grupul Calzedonia. Fiecare colecție are un design unic și materiale de cea mai bună calitate, în toate culorile și stilurile fiecărui sezon.
În prezent, Intimissimi deține o rețea de peste 1.500 de magazine în 45 de țări din întreaga lume. În România, brandul este prezent în cinci locații, dintre care patru în București și una în ansamblul mixt Iulius Town Timișoara.
Despre Iulius Town Timișoara
Iulius Town Timişoara, dezvoltat de companiile IULIUS și Atterbury Europe, reprezintă principala atracție de business, shopping şi loisir din vestul țării. Este primul proiectul mixt și, totodată, cea mai mare investiție din regiune, în valoare de 443 milioane de euro, ce include: cea mai mare suprafață de retail din afara Bucureștiului – 120.000 mp și 450 de magazine, un nou concept de cinema, cel mai mare centru de sănătate şi fitness din România, un pol regional de business cu 100.000 mp de spații de birouri clasa A, trei săli de evenimente, restaurante şi cafenele tematice, un parc, carusel pentru copii şi aproximativ 4.070 de locuri de parcare.