Echipa Primăriei Timișoara a greșit din nou proiectul pentru achiziția, din fonduri europene, a 44 de autobuze electrice. Pentru a modifica documentele, consilierii locali din Timișoara sunt chemați la o ședință ”de îndată”.
Din documentele obținute de Banatul azi, reiese faptul că e nevoie de modificarea proiectului inițial pentru că s-a schimbat cuantumul TVA-ului, precum și cea a cheltuielilor neeligibile care trebuie suportate de Primăria Timișoara. Astfel, din bugetul local se va achita TVA în valoare de 25 de milioane de lei și alte cheltuieli de 5,4 milioane de lei, aferente lucrărilor de racordare a stațiilor pentru încărcarea autobuzelor electrice.
Vă reamintim că primăria vrea să cumpere, în parteneriat cu MDRAP, 44 de autobuze electrice, tot atâtea stații de încărcare lentă și alte 15 de încărcare rapidă. Este pentru a treia oară când proiectul, de aproape 148 de milioane de lei, suferă modificări. Dacă unii consilieri locali susțin că e greșeala funcționarilor din primărie, suse din cardul instituției spun că Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice se face vinovat pentru că nu a trimis formularele corecte.