Administratorilor de bloc şi celor care doresc să aibă această calitate li se pregăteşte o nouă lege. Aceasta este mai aspră şi le impune să obţină un atestat direct de la primarul oraşului. Pe această temă, autorităţile din Timişoara organizează o dezbatere publică.
Potrivit unui proiect de hotărâre a Consiliului Local Timişoara: “persoanele fizice care au calitatea de administrator de imobile sunt atestate de către primar, la propunerea compartimentelor specializate din cadrul autorităţii administraţiei publice locale, în baza unei hotărâri a consiliului local. Atestatul are drept scop certificarea calităţilor profesionale ale persoanelor care doresc să practice activitatea de administrare a imobilelor la asociaţiile de proprietari”.
Dezbaterea publică are loc joi, 07 decembrie, de la ora 13:00, în sala de şedinţe a Consiliului Local al Municipiului Timişoara, B-dul C.D.Loga nr.1. „Participanţii la dezbatere care se înscriu la cuvânt îşi vor susţine punctele de vedere exclusiv pe marginea proiectului de hotărâre aflat pe ordinea de zi.Durata limită de exprimare a punctelor de vedere este de cinci minute pentru fiecare participant”, transmit autorităţile locale. Cei interesaţi se pot adresa şi în scris, Direcţiei Secretariat General – Serviciul Administraţie Locală, sau in format electronic, la adresa: camelia.crisan@primariatm.ro.