La Arad s-a vrut o gară europeană, cu scări rulante, cu lifturi, cu pasarelă, cu benzi pentru orbi, care s-a inaugurat în iunie 2016. Totul a costat peste 334 milioane de lei.
Înainte de modernizare, peroanele Gării CFR arătau în ultimul hal și, ce-i drept, în mare parte din cauza oamenilor care lăsau doar mizerie după ei. Multe orașe au în continuare astfel de gări mizerabile, dar la Arad vorbim de o SuperGară, notează specialarad.ro. Dincolo de toate detaliile, locuri de fumat pe peron, la aer, sunt suficiente. Nu și scrumierele atât de necesare fumătorilor.
Doar că, evident, cu tot cu ăia 334 de milioane de lei cu care s-a modernizat toată Gara și cu care s-au pus până și coșuri noi de gunoi, nu s-a gândit absolut nimeni, nici după un an de la inaugurare, să monteze niște amărâte de scrumiere, ori coșuri de gunoi speciale pentru stingerea și aruncarea mucurilor de țigară mai spune sursa citată.
Probabil că oameni iresponsabili se mai perindă în continuare prin gară și aruncă țigările aiurea pe jos sau printre liniile de tren. Este la fel de probabil că vine zilnic o tanti cu mătura să facă curat după ei, căci, cât de cât, se observă întreținerea curățeniei pe aceste peroane, dar cine e de vină că, în SuperGara noastră, coșurile de gunoi, respectiv stâlpii de lângă, arată așa?