Program special la Direcția de Evidență a Persoanelor pentru alegerile parlamentare
Direcția de Evidență a Persoanelor Timișoara va avea program special cu ocazia alegerilor parlamentare, pentru a asigura preluarea rapidă a cererilor și eliberarea documentelor de identitate necesare exercitării dreptului de vot.
Astfel, în zilele de 30 noiembrie și 1 decembrie 2024, programul de lucru va fi următorul:
Sâmbătă, 30 noiembrie: 08:00 – 16:00
Duminică, 1 decembrie: 07:00 – 21:00
În acest interval, cetățenii pot depune cereri pentru emiterea actelor de identitate și pot ridica documentele conform următorului calendar:
Data depunerii cererilor la ghișeu: Data eliberării:
25.11.2024 27.11.2024
26.11.2024 28.11.2024
27.11.2024 29.11.2024
28.11.2024 30.11.2024
29.11.2024
30.11.2024
01.12.2024 01.12.2024
În contextul primului tur al alegerilor prezidențiale, Direcția de Evidență a Persoanelor a eliberat sâmbătă, 23 noiembrie, 167 de acte de identitate și a preluat 60 de cereri. Duminică, 24 noiembrie, au fost eliberate 224 de acte de identitate și preluate 38 de cereri.
Informații suplimentare pot fi obținute la sediul Direcției de Evidență a Persoanelor, bulevardul Mihai Eminescu nr 15, la numărul 0256.969, tastele 1-5-1 sau prin email la evpers@primariatm.ro .