Ca orice examene serioase, și cele de Evaluare Națională au avut la final și o perioadă alocată rezolvării unor diferende apărute. Toții candidații ce au avut părerea că au fost dezavantajați sau nu au primit o notă care să reflecte real nivelul lor de cunoștiințe, au putut face contestații scrise. Acestea au fost depuse în scris și s-au verificat fiecare în parte.
În total, în Timiș au fost 347 de contestații depuse în termenul legal de timp, care cereau recorectarea lucrărilor și, eventual, o notă mai bună.
Cele mai numeroase nemulțumiri s-au dovedit a fi la limba și literatura română, contestațiile fiind în număr de 147. De asemenea, la limba maternă au fost 19 contestații. Nici la matematică nu au fost toți elevii de acord cu notele primite. Și aici au fost 45 de cereri pentru recorectarea lucrărilor.
Un total de 159 de elevi din Timiș au avut de câștigat din demersul lor, primind note mai mari în urma contestațiilor. Un număr de 109 lucrări au primit note mai scăzute față de prima notare, iar în 17 dintre cazuri, notele au rămas neschimbate.
La Limba Română notele a 130 de lucrări au fost mai mari după contestații, la Limba Maternă au primit note mai mari opt elevi în timp ce la Matematică au fost mai fericiți un total de 96 de elevi a căror note au crescut după recorectarea lucrărilor.